1 October 2012

Refleksi Pembelajaran Minggu 2 (d)

Sambungan....

 

Pada minggu ini juga, saya dikehendaki untuk membuat satu blog sama ada menggunakan 'blogspot' atau 'wordpress'.

Seperti pendaftaran yahoogroup atau facebook, saya perlu menggunakan nombor matrik (a140372)  dan ringkasan group (s1k3) untuk nama blog. Kedua-duanya digabungkan sebagai nama blog iaitu 'http://a140372s1k3.blogspot.com/'. Di samping itu, saya perlu meletakan nama penuh dan program pengajian seperti 'Muhamad Sulhelmi Seman PKhas.

Setelah selesai membuat blog, edit alamat blog untuk di masukkan dan email signature.

Kemudian, saya perlu menghantar satu signature yang lengkap kepda setiap rakan kumpulan dan course coodinator iaitu Dr Siti Fatimah.

Perkara penting dalam aktiviti ini ialah setiap sesi pembelajaran minggu ke minggu saya mesti menulis setiap apa yang diajar dan belajar serta kesan atau hasil daripada pembelajaran kepada diri.



No comments:

Post a Comment